E-SHOP

Novinka

Predstavujeme novú reklamnú kampaň Festiny Time to Live – 24 hodín s Gerardom Butlerom

Populárna španielska značka hodiniek Festina mení svoju hlavnú marketingovú kampaň. Od Tour de France, ktorá bola počas neuveriteľných 25 rokov nosným prvkom jej reklamy, sa presúva k oveľa intímnejšej forme prezentácie. A to aj s novou tvárou značky, svetovo uznávaným škótskym hercom Gerardom Butlerom, ktorý v novej reklamnej kampani odhalil 24 hodín zo svojho života.

Time to Live, čas žiť. Práve toto motto je hlavnou myšlienkou nového marketingového konceptu Festiny, v ktorého duchu sa uskutočnilo aj natáčanie reklamného spotu s novým ambasádorom značky, Geradom Butlerom. Ten v ňom ukázal všetky sféry svojho života, ktoré prežíva počas 24 hodín. A to od práce, cez jeho športové aktivity, oddych či momenty plné vášne a lásky, kde z neho srší jeho neprehliadnuteľná chuť do života. Niektoré zábery zdieľal aj so svojou hereckou kolegyňou a bývalou Miss World, Denny Méndez.

Butler je podľa manažmentu Festiny ideálnou tvárou pre značku hodiniek, a to najmä vďaka jeho celosvetovej sláve, profesionalite, všestrannosti a charizme pravého gentlemana. Majiteľ skupiny Festina, Miguel Rodríguez, vyhlásil, že jeho osobnostný profil dokonalé sedí s imidžom samotnej značky. Natáčanie reklamnej kampane „24 hodín s Gerardom Butlerom“ si užil aj samotný herec, pretože mal nielen možnosť spolupracovať s profesionálnym tímom Festiny v prostredí amerického Hollywoodu, ale tiež nazrieť do sveta výroby hodiniek, ktorý ho vždy fascinoval.

 

Nová marketingová kampaň Festiny Time to Live – 24 hodín s Gerardom Butlerom bola oficiálne predstavená na najväčšom veľtrhu luxusných hodiniek na svete Baselword 2016.