E-SHOP

O značke

FESTINA GROUP
O ZNAČKE

Základná myšlienka, ktorou sa Festina riadi, je celkom jednoduchá: "Cena nezáleží na vzhľade, ale výhradne na kvalite." Túto zásadu nevymysleli žiadny dôvtipní stratégovia či manažéri značky, ale Miguel Rodriguez, duchovný otec mnohých značkových výrobkov Festina Group, medzi ktoré patria mimo iné aj úspešné značky Lotus, Calypso a svetové značky Candino a Jaguar vyrábané vo Švajčiarsku.

Miguel Rodriguez je stále verný svojej vízií, ktorá sa odráža v jeho veškerom podnikaní. "Ponúkni človeku krásne veci, ktoré si zamiluje, a to za férovú cenu, ktorú si môže dovoliť a ktorú je ochotný zaplatiť." Dôsledné uplatňovanie tejto myšlienky v praxi je zárukou úspechu. V súčasnosti je Festina Lotus S.A. nie len podnikom dominujúcim na trhu v Španielsku, ale je zastúpená v 90-tich krajinách na celom svete.

Festina je jedným z najrýchlejšie rastúcich podnikov v hodinárskej brandži. Festina Group bola spoločnosťou Deloitte už druhý rok zaradená do celosvetového rebríčka TOP 100 najväčších spoločností zaoberajúcich sa predajom luxusného tovaru. A navzdory storočnej tradícií značky si je Festina jedným istá:"To najlepšie - skvelá budúcnosť - nás ešte len čaká!"

90
krajín na piatich kontinentoch
5
miliónov predaných hodiniek ročne

FESTINA GROUP
V ČASE

1984

FESTINA LOTUS

Miguel Rodriguez preberá švajčiarskú značku Festina, založenú v roku 1902 a vytvára skupinu Festina-Lotus.

1996

MECAQUARTZ

Zahájenie činností značky Festina v Severnej Amerike a vo Švajčiarsku. V tomto roku nastupuje na trh mechanika Mecaquartz, ktorá spojuje prvky mechanických a quartzových mechaník.

1999

FESTINA GOLD

Festina vyrába radu Gold, hodinky vyrobené z 18 K zlata.


2002

Sté výročie založenia značky Festina

Festina oslavuje sté výročie založenia značky, ponúka nové kolekcie, tradície a moderný dizajn.

2006

Kolekcia No9

Festina predstavuje obsiahlu radu hodiniek pod názvom No. 9, ktorá sa stala veľmi úspešnou po celom svete.

2008

FESTINA MILANO

Festina vytvára novú kolekciu dámskych hodiniek Milano, charakteristickou originálnym a módnym dizajnom.

2009

Kolekcia CERAMIC

Zavádzanie špičkových technológií vedie k vytvoreniu kolekcie keramických hodiniek, kde sú materiály ako oceľ, guma a keramické prvky ideálne skĺbenie do podoby moderného módneho doplnku.

2010

COLOURS COLLECTION

Na základe úspechu kolekcie CERAMIC, prichádzy Festina s novou radou hodiniek pre ženy v širokom spektre farebných kombinácií. Táto kolekcia bola veľmi úspešná a nastavila novú líniu značky.

2011

DREAM a COSMOPOLITAN

Tieto kolekcie boli odpoveďou na dopyt po živých a farebných dámskych hodinkách.

2016

Gerard Butler

Nová tvár značky FESTINA, svetoznámy škótsky herec Gerard Butler.

1996

MECAQUARTZ

Zahájenie činností značky Festina v Severnej Amerike a vo Švajčiarsku. V tomto roku nastupuje na trh mechanika Mecaquartz, ktorá spojuje prvky mechanických a quartzových mechaník.

2002

Sté výročie založenia značky Festina

Festina oslavuje sté výročie založenia značky, ponúka nové kolekcie, tradície a moderný dizajn.

2008

FESTINA MILANO

Festina vytvára novú kolekciu dámskych hodiniek Milano, charakteristickou originálnym a módnym dizajnom.

2010

COLOURS COLLECTION

Na základe úspechu kolekcie CERAMIC, prichádzy Festina s novou radou hodiniek pre ženy v širokom spektre farebných kombinácií. Táto kolekcia bola veľmi úspešná a nastavila novú líniu značky.

2016

Gerard Butler

Nová tvár značky FESTINA, svetoznámy škótsky herec Gerard Butler.

VÝROBA A DISTRIBÚCIA

Výroba a distribúcia

Značka Festina je súčasťou skupiny Festina Group. Sídlo spoločnosti je v Barcelone a vysoko kvalitné výrobné centrum je vybudované vo švajčiarskom Herbetswille. V španielskej Cordobe sídli výrobné centrum so špecializáciou na zlaté hodinky a ďalej spoločnosť disponuje výrobnými kapacitami v Ázii. Vo všetkých týchto strediskách prebieha kompletný proces výroby hodiniek: konštrukcia, výroba, montáž mechanizmov, dodávanie a popredajný servis. Vďaka veľkému úsiliu o inovácie a zavedenie moderných technológií, bola Festina Group schopná spopularizovať materiály a postupy, ktoré jej hodinárskej výrobe priniesli jedinečnú exkluzivitu, boli to napríklad chróm, titán alebo zobrazenie lunárnej fázy.

Viac než 50 % predaja Festina Group je uskutočnený predovšetkým vrámci Európy (83 %), v Spojených štátoch amerických, v Južnej Amerike a na ďalších 91 národných trhoch. Festina Group sa každoročne zúčastňuje na niekoľkých najprestížnejších veľtrhoch v oblasti hodinárstva a šperkov, ako príklad môžeme uviesť Baselworld (Basel), The JCK Show (Las Vegas) alebo JA (New York).

Značky Festina Group sú uznávaným hodinárským pojmom na medzinárodnej úrovni a zastávajú vedúce postavenie v oblasti stredného segmentu hodinárskeho trhu v Taliansku, Nemecku aj vo Švajčiarsku. Na francúzskom a španielskom hodinárskom trhu zastáva Festina Group vedúce postavenie.